15 de octubre de 2011

FOTOS DE YUNA (ANTES TRUSCA) !!



Nuria adopto a YUNA hace seis meses, hoy nos envia estas bonitas fotos y estas palabras que COPIO:



Hola!!

Ja ha pasat algun temps desde que vam adoptar la Yuna, us envio unes fotos per a que vegueu el que ha crescut.
Estem molt contents amb ella, es una gossa molt carinyosa i ja té molts amics entre els gossos del barri amb els que juga a diari i tothom que l

a coneix esta encantat amb ella.


La estem educant amb reforços positius i he de dir que es una experiència bonissima tan per nosaltres com per ella ja que respon molt ràpid, a més es una manera de educar desde cadells fins a gossos adults que no estresa ni als animals ni a les persones i es molt divertit , m'he trobat persones amb gossos que em diuen si no es porta bé li has de pegar amb un diari ( quin horror!!!) quan jo simplement em limito a dir-li NO en veu alta i enfadada per a que sapigui que no m'ha agradat el que ha fet i a recompensar-la quan ho fa bé.

En fi que us felicito per la tasca que feu que es impresionant a veure si hi ha més persones que s'animin a adoptar alguna d'aquestes preciositats que teniu.

Molts petons de part de tota la familia.

Muchisimas gracias a ti Nuria y a tu familia por darle esta magnifica oportunidad a Yuna de poder crecer en el calor de un hogar.

1 comentario:

issi dijo...

que bien se te ve yuna!!!me alegro que tengas una familia tan buena.y encima del barça!!!es perfecto.