13 de agosto de 2007

PEPO, NUESTRO PRECIOSO BOXER EN ADOPCIÓN

ADOPTADO!!!
Escuálido y lleno de garrapatas. Así apareció PEPO en nuestra protectora. Algún cobarde entró por la noche y lo dejó suelto por nuestro recinto, sin collar, sin microchip y en un estado lamentable. Podría haberse escapado pues no le ataron en ningún sitio o nuestros perros podrían haberle atacado al encontrarle extraño , pero eso nada le importa a la clase de personaje que ha podido abandonarlo SIN DAR LA CARA. La gente ha de pensar el gran riesgo que corremos los/las voluntarios/as al encontrar perros abandonados de esta manera, nosotras no sabemos si muerden, si les han pegado, no sabemos cómo reaccionará el animal cuando intentemos cogerlo y ubicarlo, podría atacarnos a nosotras, por miedo, por lo que le han enseñado o por mil motivos pues para nosotras es un auténtico desconocido al igual que nosotras lo somos para él.
PEPO es un majestuoso boxer, macho, de 1 año aproximadamente. Es extremadamente cariñoso aunque muy bestia, le encanta tirarse encima para lamerte toda la cara y desearía encontrar pronto una família que le de otra oportunidad. Creemos puedan haberlo abandonado por celoso, reacción harto frecuente en este tipo de razas. Sería idóneo para una torre donde pudiera servir de guardián y poder correr en libertad.

14 comentarios:

Benjamí dijo...

Hola, un company meu m'ha pasat la web aquesta i veig que les esteu pasan canutes per poder ajudar tots aquests gosos però que tot i les adversitats no defalliu, jo tinc 18 i no puc ajudar masa peró hos animo a continuar endavant!

BUX dijo...

Hola Kirtash, gràcies per les teves paraules però cada dia és més difícil portar a terme aquesta tasca perque cada dia ens truquen de gossos abandonats per tot arreu i no podem asumir mes....necessitem molts voluntaris hi ha moltes coses per fer i de vegades no cal venir a la protectora perque també tenim la web que la anem actualitzant i després preparem les fires com ara la de Sant Miquel que ficarem un stand i hem de preparar els tríptics i material. També fem cartells i anem a recollir roba per l´hivern i pa sec per algunes panaderies i supermercats...en tenim més de 200 gossos de totes les edats i molt poquetes mans ....si alguna vegada passeu per Lleida us convidem a visitar-nos, ( millor de cara al dissabte que som més gent)..en fin que esperem continueu visitant aquesta pàgina que mostra la realitat del que actualment està passant a la ciutat de Lleida i pobles de la comraca del Segrià! Una abraçada!!

Benjamí dijo...

Jo ara tinc força temps lliure, si voleu hem paso un dia o hem dieu quelcom i ajudo una mica en alguna cosa.

Anónimo dijo...

kirtashh*

s0c la Míriam!! li vaig donar
la web al xavi i d'altres!
Ja sabeu que estic fen el Treball de recerca sobre el maltractament animal, d tot en generaL que els repercuteix de manera crítica i x comensar a ajudar, s'ha d'ajudar desde dins i al ser de Lleida, si ens necesiten "s'intentarà col·laborar", i no simplement m'agradaria fer el treball i la presentació davant el col·legi sino que també vull involucrar-me +!

Bux moltísimes gràcies x contestar-nos,quan em sigui possible aniré (ara x ara mes completament impossible!)
s0c la noia que va escriure l'altre dia de 17 anys.

vaig trobar la pàgina i le nat pasan amb alguns amics q de debó estimen els animals!

Un petó molt gran i anims!

pdt: L'altre dia vam trobar un gosset per la carretera, =) i ja li em trobat casa!!! pobret estava mal ferit, i ara haurieu de veure'l corretejan pel jardí! =) t'omple de satisfacció veure com l'has ajudat.. suposo que aixi us sentiu constantment. s0u lo millor!!!

I veure aquestes coses, fan que no puguis mantenir-te indiferent i al marge de tot això.

En fi, sol volia compartir alguna experiència, i sobretot
ENDEVANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUX dijo...

Moltíssimes gràcies a tots!!!! a veure si un dia d´aquests ens podem conèixer a la prote i us ensesenyem lo que tenim. Si voleu al apartat vídeos protectora ( a ma dreta de la pàgina ) hi ha videos fets per nosaltres de la protectora, a veure si us agraden i així veieu les cares dels nostres peluts!esperem vostres noticies!
Per cert, referent al treball sobre el maltractament, moltes felicitats per dedicar-te amb un tema tant delicat i important,podríem mirar de fer-lo amb diferents col.legis ó universitats perquè és molt necessari que mirem de conscienciar sobretot a la gent jove!
Estarem en contacte!!!!!!!!!!!!!!!!! Una abraçada!!

Anónimo dijo...

ola soc el Xavi de qui parle la Miriam. Ella em va pasar aquesta web i tambe m'agradarie involucrar-m'hi perque em sento cridat pels gosos que molta mala gent abandone per les carreteres
M'agradarie poder ajudar a que aquests gosos algun dia tinguin una casa i sobretot una familia que els estimi i els cuidin com se mereixen.
Segurament que en quan pugui, anire i ajudare en tot el que faci falta

BUX dijo...

Xavi!!!!! qué tal??? acavo d´arrivar de la prote i ara estava publicant més entrades avans de anar a la dutxa( creume és urgent, ja, ja) perque faig una pudor a gossos!!!!!!! quan vulgueu esteu super convidats a venir a visitar-nos i si us agrada a quedarvos perqué de veritat que necessitem moltes mans!!!!

GAYA dijo...

Fa tres anys ens vam trobar una barreja de Boxer abandonat a la carretera i ens el vam quedar.

Estabam passant per un mal moment ja que feia poc que haviam perdut el nostre gos (per dolencies als ronyons) que portava 14 anys a casa amb nosaltres.

Ell ens va ajudar a superar aquesta pèrdua. A més a més, es el gos més dòcil, i bo que hem tingut mai. I això que a casa tenim nens petits que el martiritzen!!!

Vull animar a totes les persones que estiguin dubtant, que no dubtim més i que l'adoptin. No se n'arrepentiran!!!

Per cert, per tal de fer difusió d'aquest bloc, ús he agregat al meu (si no us importa).

BUX dijo...

GAYA moltíssimes gràcies per agregar-nos al teu blog. Ja veus que tot lo que sigui difussió dels nostres peluts es d´agraïr. Per suposat estás convidada a venir quan vulguis! Una abraçada!!!!!

GAYA dijo...

De res.
La veritat es que m'agradaria ajudar d'alguna manera. Sóc companya del kirtash, ens posarem en contacte i vindrem un dia plegats.
Salut!! I endavant amb la lluita.

Violeta dijo...

Si que tenim exit!!!

nil dijo...

Us animo a tots a que us dongueu d'alta al blog, així podreu parlar amb nosaltres mes lliuremente, rebre les últimes publicacions, notícies recents i molt mes!!

Anónimo dijo...

Ei n0is!
s0c la Míriam
Xavi gràcies x comentar :p

Estic súper feliç, d'haver començat amb tot això, el treball i q els meus amics s'animin a ajudar tmbé!

sabeu què? gairebé ningu sabia molt sobre la canera, que teniem a lleida, i x sort vaig arribar x casualitat i vam començar a llegir totes les noticies desde que les vau posar..
cal dir que alguna que altra llagrimeta ens a saltat, però..
ara estem mes disposats que mai,
dintre de molt poquet tindreu
visita de tots nosaltres!!!

gràcies a t0ts*

Tincs ganes de coneixeus, i a tots els "peluts" com els i dieu :p pk son realment adorables!

xinuki dijo...

Jajaja, sí que ho són!!
A més a més, carreguen les piles per tota la setmana :D

Benvinguts a la web i gràcies pel vostre suport!!!