12 de marzo de 2007

DESFIALADA DELS NOSTRES GOSSOS A FIRA NATURA 2007








Diumenge al matí, Fira Natura va organitzar una desfilada d'alguns dels nostres gossos de la Porotectora.
Hi va haver gran afluència de gent, a la qual, durant tota la desfilada se'ls va informar una mica de la història de cada gos i de la situació de la nostra Associació.
En total van desfilar 6 gossos acompanyats per les nostres voluntàries, menys el Coco, un Pequinés adult que feia molt temps que estava en la nostra Protectora i al qual el Pol (un nen de Mollerussa) ens va demanar passejar per la desfilada. El Pol es va encarinyar tant amb el Coco, que quan va acabar l'event, junt amb els seus pares, el van adoptar.
La mateixa sort van tenir dos cadellets que durant la tarda també van ser adoptats.
Al finalitzar la desfilada, molta gent es va apropar a la nostra taula per informar-se de la nostra feina i del tema de les adopcions.
Volem agraïr a tota la gent que ens ha donat suport durant tot l'acte, a les voluntàries que han estat durant tota la fira "al peu del cañó", als nens Pol i Ana per desfilar tant bé amb els gossets i en especial a tots aquells que han adoptat un gos i li han donat una segona oportunitat. MOLTES GRÀCIES!!!!



2 comentarios:

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Muy Sr. nuestro,
La presidenta de la asociación se pondrá en contacto con usted de forma privada . Esta página está colgada en internet y, por tanto, es de dominio público y su función es la difusión de nuestras actividades y, ante todo, la defensa de los animales y de sus derechos y no considero ético aprovechar una web animalista para atacar a políticos u otras personas ya que no entraremos en este juego. Es por tanto que se le informará como es debido y no en un " foro " de internet donde no consentiremos que se critique a nadie que nos esté ayudando, independientemente de sus ideologías o sus pensamientos. Los animales no distinguen entre intereses ni conflictos, ellos aceptan cualquier ayuda.
Es más, comunicarle que la carta ya fué leída en su día y se le atenderá de la manera más oportuna y siempre directamente con usted. No utilizaremos ningún " foro " para dirigirnos a su persona. Por otra parte, ya se le comunicó al Sr. Vazquez, nuestra gratitud por permitirnos la participación el la fira y en la cual, le recordamos, nuestra protectora fué la única en querer participar en el desfile y, por tanto, tal evento pudo ser realizado. Sin más,reciba un cordial saludo.