14 de junio de 2007

PERDIDA Labrador Negra "Lluna"

Marta nos ha hecho llegar un correo poque su perra LLUNA se ha extraviado. A ver si podemos ayudarla entre todos. Gracias.

Copio

Hola, bon dia.
Hem dic Marta i la meva gossa, Lluna, es va perdre a Barcelona (districte Ciutat Vella), el divendres 9 de juny.
Estic fent tot el possible per recuperar-la, pot ser que aquestes altures la tingui algú.

Us adjunt'ho el cartell que estic penjant pel meu barri, només vull que la veieu per si algún dia la porten a algun refugi, protectora o centre d'acollida.


Per favor, si podeu fer arribar aquest missatge a les gosseras municipals que tingeu a prop us agrairia, ja que jo no disposo de totes les direccions de gosseras.

La gossa porta microchip, la gossera, l'archiu d'identificació i la protectora de Barcelona ja estan avisats.

Nº: 724098100731824

Moltes gràcies.

No hay comentarios: