29 de julio de 2010

TESS CERCA DE CUMPLIR UN AÑO







Os acordais de TESS? fué hallada abadonada en el remolque de un camión viejo por NURIA una voluntaria, tan solo tenia un mes de vida, y tuvo que ser criada con biberón.
Hoy TESS cerca de cumplir su primer año de vida nos manda esté precioso escrito.
Copio:

Bon día soc la TESS per fí tinc temps per enviar les meves fotos! Es que vaig de bolid. Em porten a classes d'educció i agility i e marxat de vcances. Aquí em teniu en plena acció. Al final vaig quedar tercera dels principiants quan feia tot ust dos mesos que havia començat.
Ara em porto molt be i soc molt bona, els meus papis m'estimen molt i diuen que son "grandullona i una princessa"
Per les vacances he estat a França alla hi havie un jardi Enoooorrme. M'ho he pasat d'allo mes be, tot i que aixo de banyarse al riu no m'ha fet molta grácia.
Apa que m'estan cridant una llepada molt gran a tots, i que tots els amiguets de la prote tinguin tanta sort com jo.
TESS.



1 comentario:

TESS dijo...

Hola sóc la Tess. Atenció que la Nuria no es la persona que m'ha deixat abandonada !Es la meva primera mami que m'ha criat amb bibero. Per tant li envio un gran saludo.