11 de septiembre de 2007

MAS PEQUEÑINES A LA ESPERA

Fallecida de parvorosis

ADOPTADOS!!

SIGUE ESPERANDO...

Y es que este verano ha sido especialmente duro ya que, la cantidad de abandonos en nuestra ciudad ha sido alarmante...por desgracia cada año nos encontramos con situaciones semejantes pero el año 2007 ha sido y, con diferencia, de los peores......aquí tenemos a 4 de nuestros pequeños, a la espera de esa oportunidad que no llega....
Si estás pensando en adoptar una mascota te invitamos a que vengas a conocer a todos los amigos que estarán encantados de darte todo su cariño de forma incondicional...sólo te piden y te pedimos una cosa, PIÉNSALO BIEN POR FAVOR, QUE SEA UN COMPROMISO PARA TODA LA VIDA. En tu mano está evitar tener que verlos abandonados....

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Es realment trist k la gent compri animals de companyia avent akestes presiocitats aqui a la protectora.Crec k la gent encara no es concient de k existeixen les canneres i lo molt k es necesita l'ajuda de tothom per tirar endevant.Seguiu aixi.

BUX dijo...

Gràcies pels teus ànims, els valorem moltíssim perquè es molt dur estar al peu de canyó dia a dia lluitant per tirar envant les vides d´aquestos animals que no saben res de les nostres irresponsabilitats...la gent hauria de venir a veure com estan les protectotes i les caneres per a donar-si de la quantitat de gossos que busquen una llar en comptes de pagar només per tenir una raça que está de moda....ens veien a la fira de Sant Miquel, tindrem un stand a la glorieta!!! Una abraçada!!

Anónimo dijo...

Espero puguem trobar aviat una familia per la gosseta Pasto Alema que surt a la foto.Es molt juganera i es extremadament carinyosa.