12 de enero de 2008

TIRADA DE UN COCHE EN MARCHA!!!!!

ADOPTADA!!!
Mirar qué mirada tan triste y es que no es para menos!!! A esta preciosa setter de menos de un año la tiraron de un coche en marcha hará ya un par de sábados a las puertas de nuestra protectora...no pudimos ver la matrícula pues, como os decimos, nisiquiera pararon el coche. Sabemos que era un SEAT de color gris...nada más...
Es una perra súper cariñosa y muy jovencita..tiene muchísimas ganas de jugar y es muy obediente... Ojalá encuentre una família como Dios manda y le de el cariño que, seguramente nunca ha tenido, de verdad se lo merece!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

No crec just el pk d'abandonar a la sort a la mascota que durant tant temps avie sigut un amic.Nomes veient la careta d'aquesta goseta i lo carinyossa que es m'agradaria s'aver el pk de que estigui a la protectora.
Ara ya nomes cal que trobi a una família que l'estimi de debò i que no sigui tan sol una joguina.

BUX dijo...

Hola! i lo més fort del cas esk la van tirar d´un cotxe, es podia haver trencat alguna pota!!! tot per tal de no donar la cara!!!! una vegada ens van tirar una gosseta d´un cotxe en marxa i es va trencar una de les potes delanteres , són uns desgraciats!!!
Esperem que aviat trobem una llar per aquesta gosseta tan dolça! Gràcies per deixar el comentari!

Anónimo dijo...

No sé com és la vostra protectora però estaria bé montar algun sistema de vigilància amb càmeres ocultes davant de la porta...

Anónimo dijo...

Doncs si t'animes a montar-ho no et direm que no...

Anónimo dijo...

ola, jo soc una noia de 12 cap a 13 anys y a mi no m´agradaria k en fesin això.Visc a girona (platja d´aro a mi, fa un mes o aixì va morir el meu gos y intentare convensar al meu pare per k vingui aquesta gosseta a la nostra casa.
Com es diu la gosseta?
Creieu k pot ser bona cuan surt a passeijar amb la meva mare y no tiri fort?


Os agrairia k em contentesiu a les preguntes. Podeu contestarme en el meu hotmail k es: violeta_brenda_10@hotmail.com


Moltes gracies y jo soc de parlar mes ne castella si he fet alguna falta o sento!! :)


dew!!!!! contesteu siusplau

... ...
... ...
... ...
.. ..
.. ..
.. ..
.. ..
.............
. .... .
. .... .
. .... .
........

P.S: m´agrada molt el programa i els gossos.

Anónimo dijo...

Soc la mateixa nena dels 12 cap a 13 anys k tamb si em podriau fer un escrit per al meu pare per k es molt tussut, perque sinserament m´agrada moltisim aquesta gossa!!!!!!!!!!!!!

Es molt wpa!!!
Molt bofona!!!!!



emvieume el escrit al meu hotmail k e escrit abans sisplau!!!!

violeta_brenda_10@hotmail.com

donarli un peto de la meva part i em dic brenda