28 de febrero de 2011

NOS PIDEN AYUDA PARA PODER ENCONTRAR A COPITO!!!

COPITO YA ESTA FELIZ EN CASA CON SU FAMILIA!!
Yolanda nos pide ayuda para poder encontrar a su perrito COPITO. Os dejo con su mensaje

COPIO:

Hola!!!
Soc sòcia de la protectora però avui us he de demanar ajuda jo a vosaltres...
Us demano ajuda pq el dissabte es va perdre un dels nostres gossos.
És diu Copito i viu en una torre a les afores d'Els Alamús.



Quan vam obrir la porta, van sortir els quatre gossets que hi tenim, fan un tomb pel camí i de seguida tornen, però el dissabte el Copito no va tornar. Al cap d'unes hores vam anar a donar tombs, caminant i amb el cotxe pels camins i camps de la vora, i res de res. Vam mirar que no hagués caigut en alguna secla, vam preguntar als veïns... i ningú no l'ha vist. És com si s'hagués esfumat!!!

Al Copito el va recollir el meu sogre fa més de 14 anys de la protectora, i fins el dissabte sempre havia fet el mateix, sortir, un tomb i cap a casa.
És un gos-llop, de color blanc, deu pesar uns 35 kilos, tot i que és primet i te l'orella esquerra caiguda. Calculem que deu tenir uns 15-16 anys. Us adjunto una fotografia.

Jo vaig mirant la web, però si us plau, si en sapiguéssiu alguna cosa, feu-m'ho saber!!!

tel: 659 786 271
Estem molt preocupats.

GRÀCIES!!

No hay comentarios: